Skip to content

Hjertevill

Til tross for at det i fjorten minutter til bare er 19.mai har det i dag vært godt over 20 grader ute! Det beste med det hele var at jeg ikke var klar over det før jeg trasket ut av et kjedelig klasserom etter fem stressende timer med eksamen. Heldigvis føler jeg den gikk rimelig bra så jeg er spent på å få høre resultat, noen som har peiling på når man får det forresten? Uansett. Med én gang jeg gikk ut av det rommet var det første jeg kjente en herlig sommervarme slå meg rett i ansiktet. Det ble allerede da klart at jeg ikke kunne tilbringe mange minuttene innendørs i dag. Derfor har jeg nesten ikke vært hjemme siden… jeg spiste middag? Jeg har i alle fall hatt en helt super dag og får å gjøre det enda bedre starter jeg sent i morgen!

