Skip to content

Hjertevill

Denne uka har jeg hatt to tentamener og om jeg ikke tar helt feil så har jeg da bare mattetentamen igjen, siden jeg ikke var tilstede sist onsdag. I går var jeg faktisk på Spenst og trente litt. Kjenner at det virkelig var på tide etter så lang tid uten noen form for trening what so ever. Fikk også svar fra legen denne uka og det var definitivt kikhoste jeg har. Dessverre er det sånn med kikhoste at når du har gått med det i over ei uke eller noe så hjelper ikke antibiotika lengre og det eneste man kan gjøre er å vente til det går over. Derfor er det bare å krysse fingrene i og med at jeg har hatt det siden påskeferien nå, noe som tilsvarer fem uker. Startet riktig nok med ei ukes vanlig hoste, men fire uker med denne hosten som gjør at det høres ut som jeg kveles hver eneste gang er mer enn nok. Nå skal jeg sove, håper ikke det blir like lenge til neste gang vi snakkes.

Jeg er så utålmodig på sommeren at jeg nesten dør.

