Skip to content

Hjertevill

Natt til «i dag» sov jeg omtrent fire timer og nå er jeg mer som trøtt. Så trøtt at jeg skal prøve å sove med en gang. I dag har jeg vært og sett på russebilen jeg skal kjøre og jeg må si jeg gleder meg ganske mye! Gruver meg riktig nok til første prøvekjøring og tror nesten bare jeg må regne med å kvele den et par ganger, men forhåpentligvis får jeg taket på det rimelig raskt. Resten av tiden satser jeg også på at går som smurt.

Btw, for dere som følger meg på twitter også så dere kanskje at jeg «skrøt» litt av at jeg skulle begynne å trene igjen? Vel, siden jeg ikke har vært på skolen denne uka før i dag så kunne jeg selvsagt heller ikke dra på treningsstudioet og hoste livet av meg. I dag var det meningen jeg skulle dra, men i det jeg hadde kledd på meg og pakket sekk og alt, da var selvfølgelig mamma borte med bilen. Jajaja, jeg vet at føtter er til for å gå på, men herregud da, jeg drar på treningsstudioet for å trene der, ikke på vei dit. Ellers har det vært en bra dag, sånn alt i alt.

