Skip to content

Hjertevill

Har vært hjemme fra skolen de to siste dagene på grunn av hosten. Den sliter meg rimelig ut og i dag er det nesten så jeg har sovet mer enn jeg har vært våken. Baksiden med dette er jo selvfølgelig at epidemi-planene har fått seg en liten knekk, men bare vent, snart er jeg ute og smitter igjen!

Sitter og fikser meg ei ny spotify-liste til festene som kommer i vår og sommer, for selv om jeg ikke er russ så regner jeg med det blir noen. Bør sikkert «advare» om at denne lista er litt annerledes enn de jeg har lagt ut tidligere, men det er nettopp fordi den er ment for å drikke seg fin og danse løs til. Noe som jeg håper på å gjøre i sommer ved flere anledninger! For dere som fortsatt er interessert så finner dere lista HER.

