Skip to content

Hjertevill

Før Åretur nr.2 trodde jeg jo at jeg hadde kommet tilbake i det med å blogge igjen. Den gang ei. Nå derimot, nå skal det blogges som bare pokker. Ikke at jeg har så mye å si da, blir det samme gamle som det alltid har vært regner jeg med. Hvis jeg skal fortelle noe nytt så må det vel være det at det mistenkes (av mamma og fastlegen min) at jeg har fått kikhoste. For dere som ikke vet hva det er så er det vanlig hoste, bare at når du prøver å puste inn igjen etter all hostingen så stopper det, helt. Enklere sagt så høres det ut som jeg kveles, mange ganger daglig. Skikkelig morsomt både for meg og alle rundt meg, spesielt siden det er smittsomt. Bare for å minne meg på hvor artig det er så har ene broren min fått det også. Alt for lenge siden jeg har startet en epidemi så det var på virkelig tide nå. Et par dager eller uker til så plukker nok nyhetene opp saken. «Kikhoste-smitte setter hele Namsos ut av spill». Gleder meg, byen her kveler meg jo mer enn hosta gjør.

