Skip to content

Hjertevill

Akkurat i det jeg har rigget opp kameraet, tatt på meg den ene kjolen og egentlig var klar til å endelig få tatt bildene oppdager jeg selvfølgelig at fjernutløseren er borte. Til slutt ga jeg opp letingen, mest sannsynlig ligger den uansett et eller annet sted i huset. Fikk hvertfall løst det med hjelp av selvutløseren på kameraet så dette er vel så bra som det blir.

Ser at bh-kanten stikker opp på det siste bildet, men akkurat nå finnes det ikke sjanse i havet for at jeg står opp fra senga for å ta nye. Begge kjolene er kjøpt på Asos, hvorav den blå er av merket TFNC og den grå er Rare. Å vise frem klær er ikke min sterkeste side, men heldigvis for både meg og dere så er ikke dette noen moteblogg heller. Nå, hva syns dere? Nye sommerklær får meg til å glede meg enda mer til sommeren, som om jeg ikke gjorde det nok fra før av.

