Skip to content

Hjertevill

Til å begynne med, er bloggen min teit hos dere? Fikk en kommentar om at noen av setningene blir «kuttet av» ute til høyre og har mer som null peiling på hva jeg skal gjøre for å forandre dette hvis det er tilfellet. Menmen, hvis det er det hos dere, si ifra!

Glemte jo egentlig å fortelle hvordan selve dåpen var. Selv om det kanskje ikke er så mye å si da jeg regner med den var som alle andre dåper(?) er. Eneste utenom det vanlige var at jeg satt og var dritnervøs for at jeg skulle finne på å si Ingrid Alexandra i stedet for Ingrid Elisabeth da presten skulle spørre meg om hva barnet skulle hete. Så nervøs at jeg satt og tenkte på det helt til å jeg fant ut jeg bare måtte slutte for å ikke si det helt av meg selv etter å ha tenkt på navnet så mye.

(Ikke skyld på meg for dårlig bilde, som dere ser er jeg foran og ikke bak kameraet)

Forresten, hvor typisk er det ikke at nå som jeg tenkte at jeg skulle vise dere kjolene fra Asos så er speilrefleksen tom for batteri. Ikke har jeg noe vanlig digitalkamera igjen etter Åreturen heller. Hehe, det hadde jeg kanskje glemt å si? Jada, til tross for en heidundrende tur så er jeg en favorittjakke og et digitalkamera fattigere. Typisk at det skulle være skinnjakka også, nå når våren kommer trenger jeg den jo mer enn aldri før! Hvis noen av dere tilfeldigvis skal til Åre en tur, stikk innom Dippan og sjekk om det henger ei svart, kort skinnjakke med et Casio-kamera i i garderoben der. På forhånd, takk!

