Skip to content

Hjertevill

Å være syk når jeg skal på 7-timers nattevakt passer jo alldeles… perfekt. Selv om jeg aldri har prøvd det før så regner jeg med at det er litt mindre trafikk natt til mandag enn det er natt til søndag. Det jeg har av logikk sier ihvertfall det. Og med tanke på hvor vanskelig det er å snakke samtidig som man hoster tror jeg det er greit med mindre trafikk i dag. Tenkte det skulle være greit å jobbe natt fordi jeg da fikk gjort så mye om dagene. Dette feilet i det kroppen min bestemte seg for å bli syk og jævlig, og de timene med dag jeg har før jeg må sove igjen kun består av å sitte i en stol med dataen i fanget mens jeg snufser og klager.

Hvis noen har litt vårtegn å gi bort så kan dere sende dem i retning Namsos. Jeg trenger dem ganske mye akkurat nå.

