Skip to content

Hjertevill

Jeg trenger å tømme hodet mitt litt. Jeg er så fryktelig lei av å ha ting liggende og aldri gjøre noe med dem. Ting som ligger og tærer, og bare gjør alle andre ting verre enn de trenger å være. Jeg blir bare mer trøtt enn hva jeg allerede er og jeg kaster bort tid på så mye ubetydelig. Jeg er rastløs og har lyst til å faktisk gjøre noe. Noe med mening, noe som kan bli husket, noe annet enn disse dagene som bare går.

Jeg har lyst til å rope, ødelegge noe eller bare reise bort. Hva som helst for å få ut denne følelsen inni meg før den tøyer grensene mine lengre enn den allerede har gjort. Hver dag er som en berg og dalbane gjennom hele det følelsesmessige spekteret. Det går fra et ytterpunkt til det motsatte og en hel del mellom der også. Det er litt sånn at jeg bare må henge på, se hvor det tar meg og godta det der og da, uten å ha mye å si om det. Sånn egentlig har jeg jo det, hvorfor jeg ikke klarer å ta kontrollen over meg selv gjør meg frustrert.. Det er jo så mye jeg vil gjøre, men noe avhenger også av hvordan dette året ender. Æsj, jeg vil bare ha en liten pause. Lade opp litt. Slippe å tenke på konsekvenser og framtid og alt som kan bli ødelagt av å ikke gjøre det man burde gjort. Jeg sier til meg selv at det er det jeg skal hver eneste helg, men når mandagen kommer er jeg uansett like sliten som jeg var på fredagen før. Jeg sitter fast i den samme tilstanden uansett og skjønner ikke hvorfor det skal være så forbaska vanskelig å komme seg ut av den.

