Skip to content

Hjertevill

Noen ganger kan jeg godt finne på å ta bilder hvor jeg faktisk er i bildet, andre ganger unngår jeg det så godt jeg kan. I dag kunne jeg godt unngått det, men siden jeg sa jeg skulle vise frem klærne så måtte jeg nesten likevel. Altså, jeg er ikke modell. Å vise frem klær på best mulig måte er liksom ikke mitt felt.

Genser og tights fra Gina Tricot.

Kjole fra Jenny Skavlan-kolleksjonen til BikBok, se hvem som kan å handle på salg da. 99 kroner! Og ja, jeg er klar over at de naglebåndene egentlig skal foran.

Blazer fra BikBok, tights(lik de første). Se hvor bra jeg fikk lurt inn den grå genseren jeg ikke ville vise dere fra Trondheim, den er fra Zara.

Nå skal jeg prøve å gjøre litt lekser selv om jeg vet jeg kommer til å sitte med alt mulig annet. Godt det er helg i morgen!

