Skip to content

Hjertevill

I og med at vi er ferdige halv to på onsdager fant jeg, Marte og Henriette ut at vi like så godt kunne ta en tur til Steinkjer (litt over én time unna) på dagstur. Kom hjem igjen nå for omtrent ei halvtime siden og må si at dette har vært den beste dagen jeg har hatt på en stund. Merkes hvor mye bedre det er å gå rundt i butikker når du ikke føler at du kjøpe noe og at det bli kjøpt innen da og da. Tvilsomt at det blir den siste dagsturen for å si det sånn.

Denne gangen er jeg rimelig sikker på at dere ikke får se hva jeg kjøpte nå i kveld, men skal få det til i løpet av morgendagen! Akkurat nå er jeg så trøtt at jeg faktisk vurderer å legge meg, klokka HALV TI! Får se hvor lenge jeg klarer og gidder å holde meg oppe. Flere som har hatt fine dager?

