Skip to content

Hjertevill

I dag skal man gjøre lekser og dra på personalmøte for jobben, not much fun med andre ord. Høres ut som jeg plutselig nå gjør uendelige mengder med lekser, men sannheten er at jeg hovedsakelig sitter med bøkene mellom meg og dataen, glatt oversett. Å begynne og gjøre lekser har ikke gjort at jeg ligger mindre bak, bare at jeg har dårligere samvittighet for det. Hvis noen av dere lurer på hvorfor det aldri kommer noe i løpet av skoledagen så er det hovedsakelig fordi jeg hater følelsen av at folk som sitter bak meg leser hva jeg skriver. Vet jo ikke om de faktisk gjør det, men bare følelsen av det er nok til å la være.

Har så godt som bestemt meg for en 15-tommers MacBook Pro nå. Tror bare jeg skal vente og se til etter den 27.(datoen Apple slipper nyhetene) for å se om det skjer noen forbedringer jeg vil ha med. Drit i bil, drit i sydentur, data er tingen.

