Skip to content

Hjertevill

Har prøve igjen i morgen og gleder meg jo selvsagt vilt. Har lest i mange dager og føler meg 100% forberedt. HEHE. No way. Jeg holder fortsatt på med ei norsknovelle jeg fikk utsettelse på grunnet mangel av data, den utsettelsen hjelper egentlig lite akkurat nå. Tror jeg setter ut novella én dag til og går over til biologien nå. Har jeg skikkelig uflaks må jeg ta en historie-prøve i morgen også, men prøver å huske på at historie ikke er avgangsfag så det er egentlig litt gidd å bry seg om. Kjedelig å få dårlig i det såklart, men enda mer kjedelig hvis man får dårlig i et fag som blir stående. Sånn, der har dere begrunnelsen min for å ikke bry meg. Godtatt? Tvilsomt, den er mest for å overbevise meg selv om at det er greit.

Tilbake til bøkene.

