Skip to content

Hjertevill

Men jeg sitter hvertfall og gjør lekser nå. Skal ikke skryte overdrevent mye og si at jeg nå ikke ligger etter lenger (for det gjør jeg, bigtime!), men litt er bedre enn ingenting. Ikke sant? I dag hadde 3.året studiedag, sånn hvor forskjellige skoler kommer, har stands og holder foredrag utover dagen. Fikk hvertfall lurt meg med på NTNU sitt og jeg må innrømme at jeg har forferdelig lyst til å gå der. Vet ikke om jeg har nevnt det før her, men det er medisinstudiet som frister mest akkurat nå. Og som vi alle vet er jo kravene for å komme inn der helt sinnsyke. Av nettopp den grunn skulle jeg jo egentlig bare gitt opp håpet om å gå det på NTNU med  én gang, men som med alle ting man så gjerne vil, men vet man egentlig ikke kan så gir man jo aldri opp håpet før man må. Det som er litt trist er at jeg vet at med nok jobbing så er det en liten sjanse, jeg vet bare ikke om jeg har motivasjon og arbeidsvilje nok til å klare all den jobbingen. Time will show.

Nå skal jeg hvertfall skrive litt mer biologi-notater før jeg forhåpentligvis blir trøtt og legger meg.

