Skip to content

Hjertevill

Det å bli 18 åpnet jo plutselig en hel ny verden for meg. Vil ikke tenke på hvor mange timer jeg har brukt opp bak et ratt de siste dagene, men jeg kan vel trøste meg med at det er er bedre at jeg bruker dem der enn foran en skjerm? Joda, helt klart bedre. Mye mer sosialt også.

Tar alt for lite bilder for tiden, hovedsaklig fordi når jeg kommer hjem fra skolen så er det minimalt med lys igjen. Og hvem vil vel se blitz-bilder? Ingen. Heldigvis så kom jeg på at jeg har jo ikke vist dere søstra mi enda og hadde et par bilder liggende av henne. Tada!

Siden jeg er tregest i verden til å få gjort ting som burde vært gjort har jeg fortsatt ikke levert den andre dataen min inn til reparasjon og har derfor ikke photoshop heller. Ta det som det er.

