Skip to content

Hjertevill

Min andre dag med kortet og jeg har allerede fått opplevd hvordan det er å sette nøkkelen i bilen, vri om og bare bli møtt med en ekkel ulyd og et stadig tommere batteri. Stakkar bilen, ingen skulle være nødt til å måtte stå ute i over 5 timer, helt alene. Heldigvis så sto jeg på parkeringsplassen på skolen så jeg og min passasjer sprang bare inn på skolen igjen mens vi ventet på de som skulle komme med startkabler. Etter noen minutter med venting fikk de start på den og det var med stor glede vi satte oss inn i bilen som på det tidspunktet hadde sånn cirka samme temperatur som på utsiden av bilen, rundt 20 minusgrader med andre ord. Kan også forklares som at det var kaldt nok til at neseborene frøs igjen, og jeg VET dere kjenner igjen den kulda!
Erfaringen jeg kommer ut av dette med er at det som tar lengst tid å varme opp er nesa og tærne, de ble ikke ordentlig varme igjen før jeg dusja, nå for et kvarter siden. Flere artige kuldeopplevelser?

