Skip to content

Hjertevill

Skjønner ikke hvorfor man sier det før juleaften. Det er definitivt 4.januar som herved skal kalles det, om så bare for i dag. Tror dette må være den første gangen må flere år at jeg faktisk gleder meg skikkelig til bursdagen min! Kanskje ikke så rart heller, denne bursdagen får jeg jo faktisk noe mer utav enn bare gaver og en dag med oppmerksomhet. Haha, bare gaver, hallo bitch. Nå ender det sikkert med at jeg ikke får gaver i hele tatt.

Neias, nå skal jeg bare kose meg ut dagen før dagen og forberede meg på kvalmt mange varsler på facebook utover natten, morgenen og dagen. For dere har vel tenkt å gratulere meg med dagen, eller hva? Så forresten nå at jeg i et innlegg fra jula lovte at jeg skulle rydde og vaske rommet før skolen startet. Vet ikke helt hvor kult det er at det faktisk ser verre ut nå enn det gjorde før mange dager med ferie.

Sånnderja, etter et halvblærete innlegg ender jeg sikkert opp med null gaver og null bursdagshilsner på facebook.

Røyk, snus og lovligfylla here I come lzm.

