Skip to content

Hjertevill

Planene for 2010 er å starte og trene fast igjen og siden jeg nå er 18 så håper jeg også det skal bli en utenlandstur eller to. Må utnytte den friheten jeg snart får vettu. Det er fire dager igjen nå og jeg vet fortsatt ikke om jeg skal feire eller noe, 18 skal jeg nok bli uansett da. Har nok en gang fått skikkelig reiselyst, men så er det jo det problemet at man helst skal dra sammen med noen da. Noe som aldri skal være enkelt. Menmen, hvis noen har lyst til å slå seg med til Gran Canaria i påskeferien så må dere gjerne si ifra. Synd jeg sikkert aldri hadde turt å dra sammen med noen jeg ikke kjenner.

Først og fremst skal jeg konsentrere meg om å få kortet nå. I morgen er siste kjøretime og jeg kjenner suget i magen bare jeg tenker på selve oppkjøringen. Noen tips og hjelpende ord kanskje?

