Skip to content

Hjertevill

Siden det er så lenge siden dere har fått sett noe til meg tenkte jeg at jeg kunne være så snill og vise meg fram litt nå. Derfor jeg slenger inn et sånt fint og ganske uklart av meg foran tidenes fineste gran. Kødder, alle graner er verdens fineste sammenlignet med den vi hadde i fjor. Det var rett og slett katastrofe.

Sitter som dere ser ved siden av en koffert, og nettopp den var gaven fra mamma. Storfornøyd! Hvis dere syns jeg ser litt go’rund ut i ansikte så kan jeg jo minne på at rett etter dette lå jeg langflat på sofaen og sutret over hvor kvalm og jævlig jeg hadde det. Å spise så mye skulle bare ikke vært lov. At det var reklame for Overeaters Anonymous på tve’n nå i kveld tok jeg som et lite hint. Skulle jo tro jeg hadde nok mat i kroppen til å vare ut hele 2010 nå.

