Skip to content

Hjertevill

Så mye Nip/Tuck som jeg ser nå gjør at jeg blir helt inni det. Sier ikke hvorfor, men da en av hovedpersonene ble arrestert i sist episode hadde jeg så og si hjertet oppe i halsen gjennom hele episoden. Gjett hvor letta jeg ble da det løste seg da?

Beklager at det blir litt lite aktivitet her for tiden. Er jul (som om dere ikke visste det) og som dere sikkert også merker så er det litt ekstra stress og mas. Har en halv gave igjen som jeg skal bli ferdig med etter jeg har vært på kurs gjennom jobben i morgen tidlig. Etter det gjenstår det å vaske tre skap og ha en liten opprenskning på rommet. Når jeg kommer så langt at jeg er ferdig med det tror jeg bare jeg tar juleferie for godt, med unntak av de dagene jeg jobber da. (Noe som inkluderer både lille juleaften og juleaften) Neida, pengene skal nok føles så bra når de kommer inn på kontoen i januar. Trøster meg med det.

