Skip to content

Hjertevill

Av en eller annen grunn så får livet mitt plutselig flere små oppturer på kort tid. Først fikk jeg jo 6 på mattetentamen, noe som selvsagt var bra, så fikk jeg 5 på spansktentamen, videre så er jeg veldig glad i jobben min for tiden, etter det er det julebord i morgen og nå da jeg kom hjem, hva møtte meg? Joda, en mail fra Rikke og Rati, jentene bak CherryChapstick, som forteller meg at jeg har vunnet konkurransen hvor prisen var Chanel-øyenskygger OG lipgloss! Jeg tror ikke dere klarer å forestille dere hvor glad jeg er akkurat nå! Nå skal jeg virkelig kose meg med So you think you can dance før jeg skal på jobb i to og ei halv time, ta sol med Marte, kjøpe den siste julegaven og dermed hjem for å planlegge morgendagens julebordantrekk. Rart hvor raskt ting snur noen ganger.

