Skip to content

Hjertevill

Til tross for at norsktentamenen kanskje ikke var det beste jeg har skrevet så gikk det vel egentlig helt greit likevel. Mattetentamen i dag gikk ganske bra, føler jeg enda hvertfall. Vi får se hvordan det blir når jeg får dem tilbake. Nå er det ingen tentamener igjen, men som ei venninne så snilt påminnet meg så er det to fysikkrapporter, én biologirapport, en nynorsk korttekst og ei framføring i historie. Det går vel opp med en effektiv kveld eller to.

En av de kveldene er ikke i kveld, det er helt sikkert. I kveld har jeg og Marte pakket inn alle gavene til de jentene vi har kjøpt til og om jeg må få si det selv så synes jeg de ble ganske bra!

Nå skal jeg hjem og sove før det blir «samholdsdag» på skolen i morgen. Vi får se hvordan det blir, satser på at dagen går unna rimelig raskt.

