Skip to content

Hjertevill

Herregud, nå får jeg faktisk dårlig samvittighet for hvor dårlig jeg er til å oppdatere også. Hvertfall… spansktentamen gikk helt greit, i dag har jeg ikke gjort noe som helst annet enn å vært på bursdag til tanta mi (og skole da) og i morgen skal vi ha norsktentamen. Er bare dødsglad for at vi slipper nynorsk og i motsetning til de to andre klassene faktisk skal ha bokmålstentamen. Hihi, ilu norsklærern <3

Nei, nå skal jeg se Gossip Girl, teste krølltanga jeg kjøpte i dag og prøve å få til den lyden jeg klarte å lage med nesa i stad. Se det for dere, vær så snill. I kveld har jeg spist tre deilige stykker suksessterte, kveldsmat uten like. At weheartit har bestemt seg for å krangle sånn for tida gjør meg halvveis gal. Sånn, nå er det nok random opplysninger i ett innlegg. God kveld til dere!

