Skip to content

Hjertevill

Jeg tror vi alle vet hva som har skjedd i dag. Derfor håper jeg dere alle blir med og tenner et lys i kveld og sender alle varme tanker til familie, venner og alle som kjente Regine. Jeg tror ikke det er et eneste menneske som har lest bloggen hennes, som ikke tenker på henne og hennes pårørerende i dag. For min del er det helt uvirkelig å tenke på. Helt siden jeg oppdaget bloggen hennes har jeg alltid hatt et håp om at hun skulle klare seg. Et håp om at behandlingene skulle fungere og at hun skulle bli frisk og få leve resten av sitt lange liv. Slik ble det altså ikke. Hele bloggnorge og resten av landet også har lagt merke til den sterke jenta som hun var og det vil heller ikke bli glemt. De neste dagene og ukene vil det nok bli tent mange lys samtidig som mange gode tanker blir sendt i retning de pårørende.

