Skip to content

Hjertevill

Jeg er trøtt. Har trent i dag og det føltes ikke spesielt bra. Ikke det at det ikke var godt å trene igjen, for det var det jo. Det var heller det at når det er så lenge siden sist så føler man seg ikke spesielt bra i forhold til alle de andre der. Menmen, får trøste meg med at det er jo en grunn til at jeg er der. Lurer på hvor mange ganger jeg egentlig har sagt det der.

However, i morgen er det kortdag, men skal til Marte og forhåpentligvis ha en intensiv kjemi-dag. Prøve på torsdagen og jeg må innrømme jeg som vanlig er ganske usikker på stoffet. Ikke vet jeg når jeg skal skjønne at jeg ikke kommer noen vei med å jobbe så lite som jeg gjør. Neihuff, la oss heller høre sangen nedenfor og glede oss på jula. Jeg er sånn forresten i gang med julegavene nå! Stolt som bare rakkern.

