Skip to content

Hjertevill

Hvor avhengig man er av en ting merker man når den tingen svikter, i dag er det bloglovin som stresser meg litt. Likevel så kan jeg vel ikke klage, det er jo småtteri. Når 17-tommeren min er up and going igjen i tillegg så går det ganske bra likevel. Forskjellen mellom å se bilder, tekst og video på en stor og lys 17-tommer i forskjell til å vanligvis se på en grå, dårlig 15-tommer kan nesten ikke beskrives.

Grunnen til at jeg nå MÅTTE ha den igjen var at vi ikke får installert Photoshop på skoledataene og for meg som tar litt bilder er det en nødvendighet. Vi har riktig nok GIMP, men for det første tviler jeg på at det kan måle seg med Photoshop og for det andre så er det überstress å lære seg å bruke nye programmer, spesielt med så mange funksjoner. Nei, takk og lov for egen data med alle rettigheter i behold. Verste er at jeg sikkert hadde gjort mer lekser på skolen hadde jeg ikke hatt en data som jeg lar meg distrahere av.

ilups

