Skip to content

Hjertevill

Tenkte egentlig å bare legge meg uten å skrive noe, men ble oppholdt på msn så da kan jeg jo like så godt begrunne kveldens fravær. Vel, for det første så har jeg sett to episoder So you think you can dance og for det andre så har jeg fysikkprøve i morgen. Grunn nummer to der er vel egentlig mer enn god nok grunn i seg selv, men med tanke på hvor mye tid jeg har brukt på den måtte jeg ha en grunn til i tillegg. Som vanlig så føler jeg ikke jeg kan noen ting, men vi får håpe det går bra denne gangen også.

tumblr_krxjt7Wonq1qzfz74o1_500_largeVar noe annet jeg skulle si, men det har jeg prestert å glemme. Så det får være til senere. Nå skal jeg sovne til julesanger og ikke tenke en eneste tanke på noe som kan ligne på fysikk. God natt da dere!

