Skip to content

Hjertevill

Her har det vært ganske mye snakk om Paranormal Acitivity i det siste. For dere som ikke har hørt om den så er det en lavbudsjettsfilm som har blitt veldig kjent nå i det siste. Den handler om et ungt par som flytter inn i et nytt hus og ganske snart begynner det å skje ting, spesielt når de sover. Jeg har ikke rukket å se den enda, men i følge de av vennene mine som har sett den skal de være ekstremt skummel. Ei av venninnene mine blir ikke spesielt redd av filmer (jeg gråt nesten i løpet av the orphanage, hun syntes ikke den var så ille) har sett den og hun syntes den var så skummel at hun helst ikke ville se den igjen. Så paranoid som jeg er når det kommer til ting i huset vårt så vet jeg ikke helt om jeg tørr å se den her hjemme, jeg skal i alle fall ikke sove alene samme natt.

Jeg har allerede sett traileren en gang og tørr egentlig ikke å se den igjen. Så, hva tror du? Tør du å se den eller er du like feig som meg? Må innrømme at jeg sikkert kommer til å se den og skremme livet av meg, hvorfor er det sånn med skrekkfilmer at uansett hvor redd man vet man blir så tvinger man seg selv til å se de likevel!

