Skip to content

Hjertevill

Ble så vi dro til et relativt nytt senter i Steinkjer i går. Over 120 butikker (elns) og det eneste som skiller Steinkjer og Trondheim nå sett i butikker er Zara og DinSko, ikke verst det. Måtte dele opp kjøpene i to innlegg, ble så alt for mange i ett. Dette får bli for «hverdagsklær» og tilbehør, neste innlegg kommer vel rimelig kjapt.CIMG0362

Nok en av disse Gina Tricot-genserne, bruker de hele tiden.CIMG0351Grå, litt lang cardigan fra Bikbok. Kjøpte den i svart også, men siden den er helt lik (og jeg har den på meg) ble det bare bilde av denne.

CIMG0370Dongribukse fra Nudie. Klarer ikke dongribukser som er lave i livet, men denne var akkurat passe i mine øyne.

CIMG0376Ble ikke mye tilbehør, men et smykke og et par øredobber er ikke ille bare det. Smykke fra Bikbok og øredobber fra GT.CIMG0379CIMG0384Helt tom for parfyme så det var rett og slett en nødvendighet. Hater å finne ny, men endte opp med denne fra Dolce&Gabbana. Jeg er ikke så glad i sånne veldig søte parfymer, hvertfall ikke nå som det er høst, så denne passet meg egentlig ganske bra.

CIMG0407CIMG0409

Mine nye babyer fra Bianco, ilu.

CIMG0396Lue fra Vandals, kjøpt på Carlings.

