Skip to content

Hjertevill

Jeg føler jeg blir flinkere og flinkere til å holde tårene inne. Tomheten og savnet er der enda, men det må jeg bare venne meg til og lære meg å leve med. Matlysten begynner også å komme tilbake, noe som er ganske godt. Siden jeg prøver å holde meg litt opptatt var jeg i dag på kino med Marte x2 og så Taking Woodstock. Emile Hirsch var grunn nok for meg til å dra og se den, men jeg må si jeg syntes den var ganske fin!

Forresten så har mamma og resten bestilt tur til Kreta. Tror vi bare drar på ordentlige turer når noe trist skjer. Da jeg og mamma dro til Gran Canaria var det etter kjæresten min hadde slått opp, denne gangen er katten. Håper det er tilfeldig jeg, hvis ikke vet jeg ikke helt hvor mange sydenturer jeg vil på i løpet av livet! Tilbake til Kreta-turen som jeg ikke har bestilt enda. Hvorfor? Jo, det er tydeligvis vanskeligere enn man skulle tro å få med seg én stykk venn. Begynner å tro at det er meg feilen ligger hos jeg(neida).

At_The_Top_Of_The_Shell_by_gogomama_largeTips til hvordan å sjarmere med meg noen?

