Skip to content

Hjertevill

Regner med dere til nå er klar over hvor uendelig mange tv-serier jeg ser. Hvor mye godt det fører med seg kan nok diskuteres, men er det en ting det har hjulpet meg med er det å innse hvilket reality-program jeg ville vært med i om jeg hadde fått sjansen. For min del er det nemlig The Amazing Race. At det å reise verden rundt er gjort om til en tv-serie er jo bra nok i seg selv. At det er en konkurranse hvor man kan vinne én million dollar gjør ikke saken dårligere akkurat! Tar meg selv i å tenke over hvordan jeg ville gått frem i de ulike etappene og kjenner nesten jeg svetter sammen med deltakerne(neida). Hadde uansett skulle likt å vært med.

Så, hvilket reality-program ville du vært med i om du hadde valget? «Ingen» er ikke et svar bare så det er sagt.

