Skip to content

Hjertevill

Kom jo med store lovnader om at dagen i dag skulle bli så mye bedre enn gårsdagen.. Vel, det var før jeg kom på at lillebroren min hadde bursdag i dag og at jeg hadde lovt å sitte barnevakt utpå kvelden. Så snart jeg kom på det røk jo det løftet.

3944812997_45a6ff3395_large

Til tross for at det ikke var min bursdag endte jeg likevel opp med noe nytt. Pappa hadde nemlig en ubrukt, svart Nokia N95 liggende. Tidligere i år spurte han om jeg ikke ville kjøpe den av han siden han hadde funnet den mobilen han trodde han hadde mistet. Nå spurte han om jeg ikke ville bytte den mot at broren(ikke han som hadde bursdag) fikk min. Så glad som jeg er i dingser klarte jeg jo selvfølgelig ikke å si nei og nå sitter jeg da her med en ny mobil. For et liv.

 

Uff, får dårlig samvittighet av å være så lite flink. I morgen vet jeg at jeg har noe ordentlig å komme med da, hvis det er til noen trøst.

