Skip to content

Hjertevill

Hadde egentlig tenkt å skrive et innlegg da jeg kom hjem fra jobb og var faktisk i gang med det også. Hvorfor det ikke har kommet noe? Vel, jeg sovnet. Men ærlig talt, når jeg måtte opp kvart på sju for å dra på jobb bare en halvtime senere må det være lov å ta seg en liten dupp. Tror dessuten det her med å stille klokka lurte meg litt så kroppen fortsatt trodde det var senere enn halv fire om ettermiddagen.

Når jeg var inne på jobb her. Hvor vanskelig er det å huske det der med å stille klokka? Ærlig talt, jeg angrer på at jeg ikke satte et kryss for alle som spurte meg om klokka, for det hadde blitt rimelig mange. Spesielt når jeg tenker alle de rundt meg som svarte på tilsvarende mange spørsmål om hva klokka var og hvilken vei den var stilt. Skal jeg tippe var det MINST 1/10 kunder som spurte om klokka. Huskeregel: Om våren ser vi fram til sommeren, om høsten ser vi tilbake på den. Alle som ikke husker den er med på å drepe snittida mi. På forhånd, takk (snakkes til våren).

2294365498_553f20a694P.s: Takk til alle som har lagt meg til på bloglovin og som kommer med så mange fine kommentarer! Det settes stor pris på.

