Skip to content

Hjertevill

Denne ukas tema var frihet og det som blir mitt bidrag denne uka er dette bildet (stor versjon her):

bildelekenuke43

Som student på videregående er helg stort sett det jeg har av frihet. Derfor gjør jeg det sånn at for hver dag som går, krysser jeg av i «skoledagboka» mi. I tillegg har jeg ringet rundt alt som er av ferier og fridager, noe som gjør det litt enklere å se frem til ting og ikke føle at skoleåret aldri kommer til å ta slutt.

Først da jeg begynte å ta bilder til denne uka la jeg ikke merke til at persiennene laget en litt fin gittereffekt, men da jeg gjorde jeg fant jeg ut at det funket ganske bra for å fremheve temaet. Er ikke helt fornøyd, men grunnen til det er stort sett bare det at jeg ikke har photoshop og ikke kan å redigere noe spesielt i gimp. Velvel, det ble som det ble denne uka også.

Så, hva synes dere denne uka?

