Skip to content

Hjertevill

Plutselig, sånn helt ut av løse luften fik jeg en rar lyst til å skrive noe. Ikke spør meg hvorfor. Kanskje er det fordi vi nå har kommet  i gang i norskfaget og faktisk skriver noe. Til tross for hvor glad jeg er i å skrive er jeg langt ifra flink nok til å skrive tekster og annet til vanlig, annet enn her da selvsagt.

4013141402_763fb6331b_large

Har nettopp vært på butikken og kjøpt Cola Zero og en pakke yoghurt-nøtter så nå skal jeg sette meg ned og se Johnny English sammen med resten av familien samtidig som jeg skriver en halvside hvor jeg reflekterer over kjønnsroller. I den siste uka har jeg faktisk gjort mer lekser enn tidligere i år. Tror endelig alvoret har sunket inn. Egentlig så merkes det også på bloggene jeg leser at det er flere som har det sånn, or am I wrong?