Skip to content

Hjertevill

Jeg skjønner ikke hva det var jeg gruvde meg for! Glattkjøringa var kjempemoro! Nå gjenstår det ikke mye før det bare er bursdag og oppkjøring igjen. Skal bli himla godt å få friheten av å kjøre selv, uten tvil!

I kveld var jeg på salg på Cubus. Det var 50% på alle klærne og 20% på all sminke. For min del endte det opp med litt klær og en neglelakk.

CIMG0344Blondebolero, som var det første jeg så etter etter å ha sett den på bloggen til Aud Marlén!CIMG0345Grå genser med knapper på ryggen.CIMG0346Kort vest med små nagler fram.CIMG0349Bh, kosebukse(som jeg sikkert aldri kommer til å bruke, ikke engang hjemme), t-skjorte(også til hjemmebruk) og en helt vanlig grå singlett.

Hadde egentlig lovt meg selv å være litt sparsom, men når det først er et sånt salg må man bare slå til, eller hva?

Edit: Må bare fortelle om den sinnsykt lange køa. Sånn egentlig tror jeg salget var for inviterte +1 venn, men med tanke på at jeg tilbragte mer tid i kø enn på å finne klær tror jeg ikke alle var klare over det. Hele butikken var så sinnsykt klam og varm at butikkdama til slutt kom og tilbydde Mozell til alle oss som sto og svetta i køa. Da jeg kom fram til disken føltes det som om å se lyset i enden av tunnelen og jeg slengte hele posen med klærne rett i armene på butikkdame #7, aldri vært så letta før. Nei, fin dag ja, snakkes i morgen!

