Skip to content

Hjertevill

I dag hadde jeg tema og noe å skrive om, men i løpet av dagen har jeg fullstendig glemt hva det var. Typisk? Veldig. Velvel, vi får satse på at det kommer tilbake til meg i morgen eller noe. Nå skal jeg spise ost og kjeks med mamma og se Da damene dro. Plassen det er spilt inn på ligger jo ikke så langt unna her så jeg tror mamma har sett hver eneste episode. I morgen tidlig skal jeg på glattkjøring og jeg må innrømme jeg er rimelig nervøs. Alle sier jo det er så moro, men altså… nei, akkurat nå klarer jeg ikke å se for meg det.

3426322267_4f6a2842f8_largeFlere som leste innlegget om Feministfestivalen på bloggen til Sofsen? Jeg må si jeg har ganske lyst til å dra jeg. Er ikke så politisk engasjert, men det kan jo være artig å ha prøvd det likevel? Virket dessuten som det var mange interessante foredrag og verksteder også. Noen som skal dit?

