Skip to content

Hjertevill

I kveld sitter jeg og «koser» meg med kjemiboka. Har nesten skrevet ferdig en rapport som skal være inne til torsdagen, og nå skal jeg skrive notater fra de siste kapitlene. Er faktisk ikke så ille på sånne dager hvor jeg selv vet og vil gjøre litt.

The_Puzzle__by_create_illusions_large

tumblr_krbph5dTKA1qa5zw1o1_400_largeVet jeg er litt kjedelig nå, men at jeg må jobbe for å få de karakterene jeg trenger virker som det endelig har sunket inn. Med det kommer litt mer jobbing og lekser enn det har vært tidligere. Derfor må jeg også si mange, mange takk til alle dere som har kommentert de to siste dagene! Et lite hopp i besøksstatistikken er alltid artig, at så mange kommenterer er enda artigere! Håper bare dere fortsetter å følge med, jo flere det blir av dere, jo mer har jeg jo lyst til å fortsette med dette. Som et lite spørsmål på slutten lurer jeg på hvilken linje du går/gikk på videregående?

