Skip to content

Hjertevill

Dere vet det vel ikke, men jeg var så dristig at jeg ble med på noe som kalles «Bildeleken» på bloggen til Caroline. Den går ut på at det hver uke vil være et nytt tema som man får tolke som man vil og hvor alle deltakernes resultat av oppgaven skal legges ut hver søndag. For min del er det litt som et 365-prosjekt bare at jeg slipper å ta bilder hver eneste dag og i tillegg slipper unna det vanskelige med å tenke ut den første idéen til bildet, win-win for min del med andre ord.

Denne uka var temaet «å være alene» og bildet ble seende slik ut:

Vet ikke helt om jeg er fornøyd, men det ble nå som det ble. Temaet «å være alene» tolket jeg på den måten at det ble litt min tilværelse som singel. Én pute, ei dyne og ei bok om mennesker som ikke er alene. I dette tilfellet The Notebook.

Hva synes dere?

