Skip to content

Hjertevill

brev

Hvis jeg kommer på det når jeg kommer hjem fra skolen er det som regel jeg som tar inn posten. I dag gjorde jeg det og oppdaget at det faktisk var et brev til meg nedi. Såklart var det første jeg gjorde da jeg kom inn å åpne brevet og vil dere vite hva som var i det?

Vel, først var en fin liten lapp. Er det noe som kan gjøre en dag bedre er det fine lapper med beskjeder på. Som dere ser var beskjeden på denne «God bedring!» og «Håper de får en fin plass på veggen!». Den første tror jeg nå er grunnen til at jeg er frisk, den andre kommer jeg tilbake til etterpå.

lappSom dere kanskje har skjønt var ikke lappen det eneste i brevet. Noe som stemmer på en prikk. Resten var nemmelig dette:

sarafinDe fire mest nydelige bildene du kan finne. Som dere ser er de en del av den serien jeg tipsa dere om tidligere her om dagen, tatt av Sara. Jeg kan med hånda på hjertet si at jeg aldri har blitt så glad for en gave. Jeg har jo ikke bursdag enda engang! Til og med mamma fikk tårer på øyenkroken da hun fikk se dem og jeg fortalte henne at jeg hadde fått dem. Jeg må innrømme at jeg har ikke ord og vet ikke hvordan jeg kan få sagt takk på bra nok vis! Uansett så er jeg helt ubeskrivelig glad og rørt. Neste punkt på lista er å finne et par rammer som er fine nok, tror det kan bli fint med brune rammer jeg? Og Sara: Jeg lover, de skal få henge på en helt egen vegg på rommet mitt, hvor alle som kommer inn kan se dem!

Nå kan jo dere få fortelle om den fineste gaven dere har fått?

