Skip to content

Hjertevill

Heisannhoppsann! Får ikke sove og tanken på at mobilen begynner å ule om såvidt over fire timer får meg til å vri meg innvendig. Likevel kjenner jeg igjen en tapt sak når jeg ser den og innser at jeg faktisk ikke får sove akkurat nå. Og tro meg, jeg har prøvd lenge. Jeg har prøvd å telle sauer og jeg har prøvd å lese. Ingenting funker. Det eneste denne natta har tilføyd av positive ting til livet mitt er at jo mer krim jeg leser, jo mer skjønner jeg at jeg egentlig ikke er noen krim-person.

Holder på med Jenta som lekte med ilden(til tross for at jeg allerede har sett filmen ja) og kjenner bare at jeg ikke klarer å bli dradd inn i den der følelsen av at jeg lese videre. Kanskje har det noe med at jeg vet hvordan det ender, men likevel, det er bare noe jeg ikke klarer å bli helt obsessed av med krimbøker. Er nok enda en tapt sak der ja.

Men hei, nå skal jeg prøve å sove igjen. Mens jeg forhåpentligvis er på skolen kan jo dere tipse meg om noen bøker som ikke er innen krim-sjangeren?

tumblr_krgyhgfOKU1qa7mxzo1_500_large

