Skip to content

Hjertevill

Første skoledag etter høstferien og med tre og ei halv time søvn, skal vel ikke mye til for å skjønne at det var hardt? Sånn egentlig har ikke dagen blitt noe spesielt enklere utover dagen heller. På fredagen er det prøve så i morgen blir det fysikkdag.

Nei, for første gang i år skal jeg legge meg tidlig og prøve å være litt fornuftig. Så fornuftig som man kan være når man ligger sånn etter. Menmen, alle monner drar, ikke sant? Siden dette er det kjedeligste innlegget i manns minne forslår jeg at dere heller fortsetter å komme med fine bok-forslag i innlegget nedenfor. Takk til alle dere som allerede har kommet med tips, har lagt merke til forslagene!

3993558766_9f0cfa74dc_oHvis dere lurer på hvem som har tatt dette alt for nydelige bildet så er det flinkeste Sara. Og vil se resten av disse bildene finner dere dem her, her og her. Noe jeg så absolutt ville gjort om jeg var dere!

