Skip to content

Hjertevill

Formen har forbedret seg siden i morgest, men jeg holder fortsatt stolen så lenge noe annet ikke er ytterst nødvendig. Søndagen har blitt sløst bort på tv-serier og blogger for det meste. Hadde egentlig tenkt å trene i dag, men da det ble som det ble i går var det ikke snakk om å engang tenke på å dra nedover og svette sammen med 50 andre mennesker. Fotballkamp, muligens rapport-skriving og en eller annen form for usunn mat utgjør resten av kvelden. Standard søndag og jeg kommer aldri til å ha dårlig samvittighet for det, eller.. ikke i kveld hvertfall. Siden jeg enda har sju skoledager igjen før jeg kan skryte av noen ferie er jeg nødt til å nyte helga så lenge jeg kan. Flere uheldige som ikke har ferie eller er alle bortskjemte og kan sove lenge i morgen?IMG_8536

IMG_8537Katten, den eneste i huset som er like lat som meg.

