Skip to content

Hjertevill

Jeg lovte dere bilder og såklart leverer jeg!

Jakka:CIMG0051Skoene:CIMG0058Skjerfet:CIMG0063Ingen av bildene yter plaggene/tingene rettferdighet, men sånn er det jo bare. Ringen og smykket fant jeg ut det var lite vits å ta bilde av da de er rimelig like bildet. Skjerfet snurrer jeg to ganger og er bare det første av flere som kommer til å tilføyes i garderoben i løpet av høsten. Sånn som jeg fryser er skjerf og ullsokker en nødvendighet store deler av året.

Ble spurt om å jobbe et par timer i dag og siden mamma uansett ikke er ferdig på jobb før seks fant jeg ut at det passet jo egentlig ganske bra. Slipper jeg å kjøre hjem også! En rolig fredag ble plutselig en litt travel fredag. Neida, travel var vel litt å ta i og jeg har stor tro på at den blir meget fin. Etter jobb og mat skal jeg opp til Marte H og lage vafler, spille gruble og se film sammen med et par andre jenter. Hvor koselig det kommer til å bli? Sånn cirka koselig gange tusen.

