Skip to content

Hjertevill

Mens dere andre kanskje sitter på skolen og mistrives enda er jeg hjemme, nydusja og klar for å gjøre lekser/kose meg resten av dagen! Det har seg sånn at biologi-læreren skulle bort i dag så etter ei enkelt-time fysikk, ei enkelt-time fri og gym var jeg ferdig for dagen. Når jeg først var ferdig så tidlig fant jeg ut at jeg kunne jo like så greit gjøre meg ferdig med dagens treningsøkt nå så joda, nå sitter jeg her helt fri for ting jeg «må» i dag, unntatt lekser da selvfølgelig. Sånn som det ser ut nå tror jeg det blir Gossip Girl, 90210, One Tree Hill, et par kopper te, ullstrømpebuksa jeg kjøpte i går og litt matte innimellom. Høres bra ut, eller hva?

bsl

Mitt nåverende favoritt-bodybutter. Lukta er helt nyyyydelig!

gioagDagens fine ting: Oppdaget at Camilla hadde anbefalt meg på bloggen hennes, det største komplimentet en kan få som blogger! Og denne historia her: You have loved me long enough to notice, les og få tårer på øynene.

