Skip to content

Hjertevill

Kom hjem for bare ei halvtime siden, men siden det er meg det er snakk om har jeg allerede rukket å bli stressa. Grunn? Vel, skolebilde skal taes i morgen, det sier vel nok? Ikke vet jeg hva jeg skal ha på meg eller noe. At jeg ikke har brukt spesielt annet enn maskara og dekkstift i det siste gjør at jeg tviler på at jeg vil gå spesielt drastisk til verks med sminken. Men skolebilder er vel uansett dømt til å bli stygge, eller hva? Det eneste jeg kan trøste meg med er at det ikke kan bli verre enn fjorårets, for det var virkelig stygt! Så ille er det at da kjemilæreren vår gikk rundt for å prøve å kjenne igjen fjes og koble dem til navn klarte han ikke å finne meg fordi jeg var så ulik meg selv fra bildet (takk og lov for det!).

Nei, tror bare jeg legger meg og lar være å tenke mer på det før i morgen tidlig. Uansett om jeg faktisk hadde klart å fiinne noe bruktbart i skapet nå i kveld hadde det garantert ikke sett like bruktbart ut i morgen tidlig.

Meg i morgen. Garantert.

