Skip to content

Hjertevill

Til at det var fredag i går skjønner jeg virkelig ikke hvordan jeg kan ha vært så effektiv som jeg var. Ikke bare var jeg på skolen og hadde prøve, men jeg klarte også å presse inn trening og jobb. Jeg ønsket meg taco og zero til jeg kom hjem og siden lukta slo meg allerede ute på trappa og kald pepsi max lå i kjøleskapet kan jeg vel si meg ganske fornøyd.

Ble så jeg bare bestemte meg for et kamera og det endte med Casio Exilim EX-Z400. Siden jeg allerede har speilreflekskameraet orket jeg ikke investere store summer i et kompakt som hovedsaklig vil bli brukt til fest og anledinger hvor det blir for upraktisk å ta med speilrefleksen. Bestemte meg for å ikke gå mye over 2000 så da passet dette ganske bra. Vurderte også Canon Ixus 870is, men siden det var 400 kroner dyrerere og utsolgt over alt orket jeg ikke tenke mer på det og bestilte i stedet det andre.

casio_exilim_ex_z400__brun_988253411_0_Bigcasio_exilim_ex_z400__brun_1049740034_1_1_Big

