Skip to content

Hjertevill

Øynene svir på grunn av dum sminkefjerner. Det er vel ikke noen som vet om en som fjerner maskara uten å først gnu den utover i hele fjeset og etterlater en mulighet til å faktisk kunne se på noe uten å nærmest begynne å gråte?

Nå skal jeg uansett kose meg med en kopp te og fortsette å øve litt på kjemien. Føler jeg har litt kontroll på mye av det nå, men er fortsatt redd det er noe jeg ikke har fått med meg. Til tross for det er et kapittel på så lite som ti sider er det meste fakta som må pugges og det blir dermed litt likevel. Er litt betryggende at jeg vet jeg kan de fem oksosyrene vi måtte kunne og vet forskjellen på et negativt ion av dem og en syrling.

Til slutt: Driver og ser på nytt kompaktkamera og har bestemt meg for å bestille denne uka. Derfor lurte jeg på om dere kunne komme med noen forslag? Helst ikke mye over 2000, og helst dugende bra. Hovedsaklig til hverdagsbilder, festbilder og denslags.

zu1jyb_largeSom alle andre er jeg obsessed med flettene fra Alexander Wang-visningen, så fine!!

