Skip to content

Hjertevill

Var meningen at jeg og Annette skulle bruke dagen på å få unna en del kjemilekser og forberedelser til prøven på fredag. Neida, den gang ei. Heldigvis er det enda et par dager igjen så jeg føler ikke det er verdens undergang enda. Med tanke på at dette er den første uka med prøver er det også litt rart at dette er den første uka jeg faktisk har gledet meg litt til å dra på skolen! Ja, jeg har gledet meg! Det føles like sykt som det høres ut, men for min del kan det gjerne fortsette på denne måten ut året altså.

I morgen er planen å begynne med treningen. Planen var jo egentlig å begynne samme uke som skolen startet, men ny jobb utsatte dem og rutinene av et vanlig liv har ikke begynt å komme inn før nå. Hvilket bedre tidspunket kan det dermed være å starte opp treningen igjen også? Flere som har begynt å komme inn i dagligdagse rutiner eller er det bare jeg som er så sinnsykt treg?

016_ana_carolina_gequelin_book_large

