Skip to content

Hjertevill

JEG LEVER! Helga har vært travel så det er den eneste grunnen jeg har for å ha vært så fraværende. På fredagen var jeg faktisk så stressa at jeg hadde skrevet opp et tidsskjema og handeliste for å ikke glemme noe! Lørdagen gikk med på å rydde og jobbe og det utgjorde faktisk hele dagen. Da jeg kom fra jobb ti over elleve var jeg så trøtt at det eneste jeg gjorde var å spise og legge meg til å sove på sofaen. Sådetså.

I dag skal jeg tilbringe deler av dagen med Marte som jeg ikke har vært med på alt for lenge. Synd i og med at hun er så fin at hun i går klarte å gi med tårer i øynene. Hvorfor? Fordi danselæreren deres hadde syntes at Sia – Breathe Me var så fin at hun har laget dans til den. Det høres kanskje ikke så ekstraordinært ut, men det fine var da Marte sa at da hun danset den tenkte hun på meg. Siden jeg ser på Breathe Me som sangen «min» ble jeg selvsagt überglad. Lettrørt? Ohyes.

savneps

Spor etter helga.

IMG_8444

Har ikke photoshop på skoledataen enda så det er derfor de er som de er. Skal forhåpentligvis få fikset det i morgen. Hvordan har helga deres vært?

